Bra humör!

Haha, mamma och pappa ropa nyss: "Sabina det är pangpang stafett på TV!!" Jag bara va!?! Sedan kom jag på att i går satt jag framför TVn och fråga "Är det såhär skid pangpang nu?" Jag glömde vad skidskytte hette..höhö.
Kej, ni fatta nog inget men aja;P


Sitte här med en fet godis påse. Har inte ätit det på ett tag så jag var värd det efter gårdagens gymmande. Medans jag ännu var i farten så passade jag på att ta en FRIDA tidning. Och idag har jag även passat på att öka min ring samling.

Ggoodiss!



THTHTH!


Jag och myskläder:D


Mina ringar på samma finger;D

Det är så här en mysig fredagskväll ska se ut sitta i sofan med mamma och pappa, godispåse och kolla på OS!;D
JAg är på bra humör nu och gör därföe en massa smilisar;D;D;D;D



Kommentarer
Postat av: maria

snygga ringar!

2010-02-27 @ 10:28:14
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0