Ältligen

Nu är äntligen lov och jag ska sova som fan!! Ta igen alla dagar man måste gå upp tidig för att kila till skolan och sätta igång hjärnan för att plugga...ush!
I alla fall så kom jag hem nyss från skolan och tog sedan en sväng på stan med Jannike och Felicia.

My style for today:
Jag tyckte att jag fick ihop en ganska bra stil idag(orkade anstränga mig lite för en gång skull..hehe) förutom håret då, det fick bli en liten svans på huvudet.
Jag har på mig Jeans leggins med dragsida fram och fickor både fram och bak.
Ett vitt gina linne för: 99:- intoppat i byxorna och sedan en tunn vit T-tröja med ficka på bröstet.
En rutig tjoch tröja i vitt, grått och mörk grått och en massa armband och ringar på det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0