Alla Hjärtans Dag

I dag är det alla hjärtans dag, som ni redan visste och i det här inlägget blir det lite privat till en början.


Min famlij är underbar och pappa förvånade mig...jag är så glad att han kom ihåg oss!
Det blir bara bättre och bättre och jag ångrar saker som jag sagt..jag älskar min familj och det spelar ingen roll hur förbannad jag kan bli på dem. Hur det än blir i framtiden så ska jag inte gråta, även om vi går skilda vägar så är vi ändå en familj och en glädje. Jag ska vara superlycklig för att ha mina sötnosar här....Ni är bäst!


Det här fick jag som ett alla hjärtans dag skämt:


Om man trycker på munnen så säger den:
MMMMMuuUUUUUUUUUUUUA' I love you!

Men min syrra trode att den sa:
MMMMuuUUUUUUUUUUUUUA' Your ugly!
Haha!


Puss på er alla på alla hjärtans dag!!!



Kommentarer
Postat av: victoria hellgren

<333

2010-02-14 @ 20:47:08
Postat av: isabella l .

<3

2010-02-14 @ 22:16:33
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0