Alice In Wonderland

Jag såg nyss att Avrile Laving och TH ft. Kerli skulle klämma in en låt i filmen. Vet inte om det är efter filmen eller under men jag gillar låtarna mycket. Avril Lavinge var min favorit när jag var kanske 11-13? Jag är fortfarande skit kär i vissa av hennes fina låtar men efter som hon inte har varit så aktiv på sisstione så har jag tappat lite av mitt intresse. Men hennes några av hennes låter får mig fortfarande att fälla tårar. Som ni redan vet så lyssnar jag mycket på texten när jag lyssnar på musik och Avril har några låtar med fina texter. 

Mina favoritet av Avril:
Sk8er Boi
Hot
Girlfriend 
Complicated
I Can Do Better

The Best Damn Thing
Men franför allt
My Happy Ending
When Your Gone
I´m With You
Innocence
Keep Holding On

Här är THs nya:
http://www.youtube.com/watch?v=KHUnYDdUlFA


Kommentarer
Postat av: jjossan ♥

Du vet att Avril Lavinge var på MTV World Stage igår va ? ;)

2010-02-27 @ 11:00:49
URL: http://jjossangreenday.blogg.se/
Postat av: Victoria Hellgren

When your gone<3

2010-02-27 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0