100 things to do!

Jag har bestämt mig för att göra en lista på 100 saker jag skulle vilja göra innan jag dör.
Jag är inte färdig än, men innan ni läser så vilj jag säga att detta kommer från min vilda fantasi och det är altså drömmar och siffran här intet med vilker jag helst vill.
En del av er kanske skrattar när ni läser detta men jag vill tilägga att det är f*n inget fel att drömma'
Jag har kommip på 50. Men efter som det blir jobbigt att läsa 50 st på en gång så tar jag 10 i taget.

Jag böjade denna lista några veckor efter att TH´s nya platta hade släpts och jag började gilla dem 2-3 veckor innan de släppte Humanoid den 2 oktober.

1.  Lära mig tyska.- har försökt börjat lite, men tyska finns liksom omkring mig.
2.  Lära mig spela gitarr.- Är på g. Min fina vänn Elin har börjat hjälpa mig med små grunder.
3. Gå på en Tokio Hotel konsert.- VILLVILLVILL!!! Men det kommer nog inte hända...hur mycket jag än vill!
4. Skriva en låt.- Så jävla svårt! haha!
5. Spela i band.- no comment
6. Ge ut en bok.- Om min mormor och morfars tid. Så jävla fin historia...skulle vilja ge ut en sådan bok innan  de går bort!
7. Läsa hela bibeln.-Det kanske låter segt, men det är mågot jag skulle vilja göra. Jag kanse inte är så troende...men bibeln har ett bra budsakp!
8. Kasta paj.-I någons feja..haha
9. Hälla dricka på någon.- typ samma som åvan.
10. Kasta en talrik i väggen- det gör endel på tyska brllop... vilket betyder att jag måsta gifta mig med en tysk och sedan flytta...attans mamma får som hon vill...-.-

Det var de första 10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0