Påsk!

Nu har det knackat på ett antal små påskkärringar på dörren och jag har gett dem lite godis. De är så söta och förut såg jag en liten gummå på 80 bast som var utklädd. Jag tror att man aldrig blir för gammal för detta. Själv vill jag ju så klart också gå! Hehe.

Sitter nu och pluggar. Efter som det är sista dagen innan lovet vill jag ha det mesta klart. Jag ska dels åka bort på lovet så det blir inte mycket tid över för skoj för min del tyvärr. Men kul ska jag ändå få.
Vill inte lägga upp en bild på hur jag ser ut just nu för ni vill nog inte se. Jag har på mig en badmössa för att mamma lagar köttbullar och mitt hår kommer att stinka om jag inte tvättar det i kväll, villket jag inte då vill.
Så det


Jag och syrran i Tyskland. Åsnan vände sig om varje gång vi tog framm kameran. Hehe.
Saknar Tyskland<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0