Myror

Nu är jag tillbaka från en lång promenad med mammi. Det är så fint ute och våren är ju kärlekens tid. Ni vet änder pararsig(Haha, de är inte diskreta) och MYRORNA kommer. Jag hatar myror så jag fick springa en lååång bit för att slippa få dem krypa upp för byx benet. Hehe. Jag tror att de ska börja klättra upp för skorna och sedan innanför byxorna och bita mig. HAHA. Har alltid haft myr fobi och kommer alltid att ha de. Små kryp är äckliga. Tycker inte ni det?

Och efter en lång promenad så kunde jag inte låta bli att gå till Kälarn för att ta en goood glass. Det blv så klart min favorit choklad! Men nu ska jag plugga och äta lite god mat.
Ha det bra!


Jag visste inte att mamma tog kort. Hehe, Men den får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0