My birhday-Part 2

Efter att ha suttit och väntat på bussen så fick jag ett sms där det stod- Vi trode att bussen var sen men vi missade den tydligenxD men mamma skjutasar oss nu.- Så det var bara att gå hem. Men när jag öppnade dörren så hoppade de fram med party hattar och sån där mun-tuta. Och sjöng ja må hon leva. Haha, så dum jag var och inte listade ut det! HAHA.




Efter maten fick jag även gå skattjackt och leta runt i huset.
Jag följde en massa beskrivningar som Jossan läste upp. Typ "ta två elefantsteg rakt fram." Eller "ta tio myrsteg och åla dig till toan" Ja, ungefär så där.

Jag fick bla dessa saker:


Ett påska ägg med godis och kondomer.
Ett sjungande kort.
Snygga armband.
En såpbubblare.
Vattenkula(haha, kommer inte ihåg vad det heter)
Ett colage med bilder.
"vägg dildo" det var en toarullshållare.(finns ej med på bild)
Och en äggvärmare.

Detta är äggvärmaren. På ägget stod det "Det här är du, We hope it taste beatch"
Och i låg ett kinder ägg. Jag skratta tre gånger innan jag fatta det! Haha.


Andra roliga bilder:

'


Jag fick en tårta. Det står BINA  i smartis!


Jag lekt med såpbubblor.
 
Jag stänger dörren typ.

Själv tog jag ästan inga bilder under kvällen. Jag orkade liksom inte. De sista bilderna är tagna från en annan blogg!

Tck för allt mina vänner<3

Kommentarer
Postat av: jjossan ♥

Gud , vad kul vi hade :D <3

2010-04-03 @ 19:07:50
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0