Jag vann!

Godmorgon alla! Har precis letat ägg med mammi. Efter som michelle är borta på Mallorka så fick jag tävla mot mamma. Jag vann med två ägg!
Vat inte riktigt vad jag ska göra idag. På påsk ska man ju passa på att va mad familjen. Kanske ska jag ta en promenad med mammi till kanalen eller ån. Undrar om något gott glass ställe har öppnat?

Det kommer upp ett litet inlägg om gårdagen med bilder och allt annat kul. Mina vänner äger! Ska ta hand om lite mail och sådant nu. Känner mig lite taskig efter som jag inte har svarat på era fian kommentarer än.
Och jag vill passa på att säga GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: jjossan ♥

Glad påsk och grattis till vinsten hahaha :D<3

2010-04-03 @ 13:34:57
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0