Herrå!

Jag blev fördig snabbare än jag trott å nu hinner jag med att slänga in ett snabbt inlägg. För en gång skull så blev väskan liten och det räckte med en liten "väska på hjul"( den var dock fullproppad så när jag öppnar den så kommer allt att hoppa upp som raketer.hehe) och min Jofama väska som handbagage.

Jag är faktist nervös, antingen för att jag inte är(för första gången) sugen på att åka, eller så är det för att det känns som att jag ska åka på simmläger/tävling. Jag vet inte vad jag är bara nervös, tyvärr.
Mina närmaste kompisar(typ de ända som jag kännde innan) har slutat, visst är jag kompisar med de andra okså med jag har inte kännt de så länge. OCh nu ska vi åka med musikkonfirmationen så det kanske blir lite nyare folk med.

Äh, nuska jag skärpa mig. Jag har varit med om värre än detta så det är klart att det kommer bli kul!
Lämna gjärna en fin kommenrar så att jag blir glad när jag kommer hem;) hehe.
Som sagt pusss igen och så hörs vi snatr( jag kommer nog inte att ha möjligheten att blogg där så ni får nog klara er utan mig några dagar. Och blogga inte för mycket så att jag orkar läsa alla inlägg! Hehe)

Herrå(haha) och puss<3

Kommentarer
Postat av: isabella l .

Nu har jag valt ut 5 finalister ur Veckans blogg- tävlingen. Kom in och se om du vart en av dem =)

2010-04-09 @ 16:27:35
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Var det kul? :)

2010-04-09 @ 17:23:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Olivia

ha det så bra kusse!!! saknar dig redan<333

2010-04-18 @ 17:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0