Final Day

I dag är det sista dagen och jag har tänkt mycket på hur man mognar och lär känna folk bättre samt hur mycket fel man faktist har gjort. Om jag kollar på mig nu och jämnför med hur jag för för exat ett år sedan så märker jag hur starkare och "bättre" jag har blivit. Förra året måste nog varit det värsta. Jag gjorde så mycket fel som jag verkligen ångrar. Jag svek mina vänner och när jag försökte hjälpa min familj blev det bara värre. Jag höll på att ge upp pga hur jobbigt det var hemma under den tiden. Jag fick höra dumma kommentarer men det har bara gjort mig starkade och jag har lärt mig att hantera mina känslor. Jag ser nu possitivt på livet och är glad över det jag har. Det som man ofta blundar för. Jag har jätte fina vänner som jag älskar främs i skolan och simmningen. Ni vet villka ni är.

Men i morgon fyller jag år och det blir ett nytt år som jag hoppas kommer att bli bättre med fina minnen och nya äventyr. Fast jag börjar får panik. Jag fyller 15 och det är bara 5 år kvar tills jag blir 20!!!! Ångest! Trots att jag längtar tills jag blir arton så vill jag vara liten. Hehe, ni fattar. Young For Ever!

Under detta år har jag också intreserat mig i nya saker och en massa skoj. Just nu orkar jag inte vara stressad och känna tids press. Utan jag vill bara leva. Andas. Ta dag för dag med en possetiv inställning. Jag har hittat en del av mig själv men letar fortfarande. Men för en gång skull känner jag ingen press. Livet leker och jag har allt jag vill ha för tillfället. En fin familj som är skapligt sams, ett favorit band och en massa jätte fina vänner som jag har lärt känna bättre nu och vågat vara mig själv. Bjuda på mig själv(jag har en tendens att skämma ut mig själv pga att jag är så klumping) och skratta åt det. När någon går förbi och knuffar nig i i stängslet eller säger något elakt så skrattar jag bara åt det. Jag menar wata f**k? Hårda ord är bara så töntigt. Växer vissa folk inte upp? 

Men som sagt så har jag er och det betyder allt!

Det här var jag förut: deppig, wannabe och osäker skit unge!




Men nu har jag detta:





Äckta systrarna Franzén!<3


Och det finns ju mina andra tjejr; Tanja, Gabbi, Tina och Vickan.
Jag älskar er tjejer otroligt mycket och ni har länge funnits och Vickan du är en vän för livet även om det blir så att vi inte kommer att tillbringa lika mycket tid. Vi har gått iegenom frmgång, motgång hårda träningar som Ryda tvingade oss på, tidiga mogonar och annat sikt. Men det är jag SÅ glad över! Tack för att du finns<3

Och sedan har vi ju också mitt söderköping lantisar! Puss på er!<3
Och ni andra syns på bild! Och det säger allt!





Kommentarer
Postat av: isabella l .

Du har aldrig varit en skitunge Sabina :) Men du ska veta att jag finns för dig o älskar dig :) <3



leave the past behind, it's who you are now that matters :)

2010-04-01 @ 22:40:25
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Victoria

Dina ord gör mig varm om hjärt och jag hoppas du vet att jag känner samma sak för dig! Vänner för livet! Älskar dig<333

2010-04-02 @ 21:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0